GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Thursday, June 07, 2012

Hamidah Meroyan - Berkaraoke Malam Jumaat Ini?


Kesian Hamidah Osman @ Hamidah BP - meroyannya semakin menjadi-jadi. Tidak cukup dengan kisah Babi Panggang dan minuman arak di Desa Pakatan, kali ini dia buat pula Kara-o-ke!

Malam Jumaat hoi! tolonglah wahai Pak Alim yang ada kat dalam Umno ni nasihatkan sikit Hamidah ni! Seperti yang aku kata yang Hamidah ini tak cukup dengan kisah Babi Panggang dan minuman arak tu, kali ini dia gunakan RELA pula untuk program kali ini.

Korang cuba tengok kat banner tu, kata buat jam 2.30 petang. Diaorang pasang khemah pun pada pukul 3.30 tadi! Aku tunggu sampai orang bang Asar pun tak mula-mula juga.... ha! ha! ha!

Terserempak dengan sorang budak rela kat situ, kenal-kenal gitu lah. Dia kata, "Saya tak masuk campur hal ni. Ini kerja Komandan Rela Maju Rapat, Jailani"

Aku buat tak kisah tapi dia terus bagi tahu, "Hamidah bagi dia RM1,000/- untuk uruskan hal ini," terangnya. Aku sengeh sahaja. Dan dia pun bergegas pergi.


Aku dah kata sebelum ni, makcik-makcik Umno yang dia sering angkut dengan bas kini dah tak larat nak ikut kerenah Hamidah BP. Penatsesaja mereka dibuatnya balik tengah-tengah malam! Sebab itu dia dah tak buat majlis baca yasin pada malam Jumaat seperti kebiasaannya. Maka dia buat pula Karaoke!

Aku snap lagi gambar - cuma ada beberapa budak-budak sekolah rendah kat situ. Ini sebenarnya program nak ganggu ceramah PAS malam nanti.Tentu akan dipanggil penyanyi karaoke dari luar untuk program Hamidah BP nih! Kalau nak harapkan Hamidah menyanyi, tentu hujan turun lebat 7 hari 7 malam tanpa henti...ha! ha! ha!

Janganlah dibuat hoi Hamidah! Buat malu pada penyanyi popular 80-an Aishah yang akan hadir dalam ceramah PAS bersebelahan malam nih!
Comments
0 Comments

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...